Persbericht

Drukwerkdeal.nl introduceert aanleveren tot middernacht

Vanaf vandaag kunnen klanten van Drukwerkdeal.nl rekenen op nóg snellere levertijden voor onder meer flyers, posters en briefpapier. De online drukkerij heeft de uiterste aanleverdeadline voor ‘next-day levering’ van een groot aantal producten verschoven van 15.00 uur naar middernacht. Twee dagdelen winst dus voor reclamebureaus en ontwerpers die vaak afhankelijk zijn van input van hun klanten voor het op tijd laten produceren en bezorgen van spoeddrukwerk.

De ruim 250.000 zakelijke klanten van Drukwerkdeal.nl maakten in het verleden als eerste kennis met next-day levering: vandaag besteld, is morgen in huis. Met de verruiming van de uiterste aanlevertijden naar middernacht vestigt Drukwerkdeal.nl een nieuw snelheidsrecord in de industrie. Snelheid en leverbetrouwbaarheid zijn volgens Drukwerkdeal.nl belangrijke factoren voor veel zakelijke bestellers. Denk aan bedrijven die last-minute flyers of visitekaartjes nodig hebben voor een beurs, of een banner voor een festival of event.

Drukwerkdeal.nl investeerde het afgelopen jaar miljoenen om de verwachtingen van zijn klanten te overtreffen. Zo opende de marktleider een gloednieuwe productiehal van enkele duizenden vierkante meters in Deventer. De hal draait inmiddels vierentwintig uur per dag om de vele duizenden bestellingen te produceren die Drukwerkdeal.nl dagelijks verwerkt.

“Nog niet zo lang geleden konden bedrijven zich profileren op één aspect van klantbeleving; bij het ene bedrijf kreeg je de laagste prijs, bij de andere de beste service en bij de derde de beste kwaliteit” vertelt algemeen directeur Haico Meijerink van Drukwerkdeal.nl. “Onze ambitie is om klanten niet meer te laten kiezen tussen deze aankoopredenen, maar op alle vlakken indrukwekkend goed te zijn! In bestelgemak, kwaliteit, service, prijs, keuzemogelijkheden, beleving en uiteraard ook de aanlevertijden willen wij als marktleider de verwachtingen van onze klanten keer op keer overtreffen. We zijn het aan onze klanten verplicht om de regels van het spel te bepalen. Verwacht dus in de toekomst nog meer van Drukwerkdeal.nl.”

  • Noot voor de redactie

Drukwerkdeal.nl is sinds 2005 marktleider in drukwerk, reclamematerialen en relatiegeschenken voor de zakelijke markt. Drukwerkdeal.nl is onderdeel van Cimpress N.V. (Nasdaq: CMPR). Voor vragen of publiciteitsmateriaal: lourens.scholing@drukwerkdeal.nl.

Aanvullend beeldmateriaal:

Logo DWD hi-res:

LOGO_DWD_C.pdf

Logo DWD lo-res:

Voor de Belgische markt, waar Drukwerkdeal.nl opereert onder de naam Printdeal.be, heeft de online drukkerij zijn aanlevertijden verruimd met anderhalf uur, tot 16.30 uur.

https://printdealcdn.s3.amazonaws.com/printdeal_nl/pages/pers/perspagina-aanleverdeadlines/shutterstock_513792328.jpg