Bestel op tijd: bekijk onze levertijdenpagina voor meer informatie over bezorging rond de feestdagen

Mijn bestelling voldoet niet aan mijn verwachtingen. Wat ik kan ik doen om dit op te lossen?

Wij raden aan contact op te nemen met onze klantenservice wanneer jouw order niet is geleverd zoals je verwacht had. Wij zijn benieuwd jouw precieze verwachtingen en wat je nu hebt ontvangen. Wij gaan op zoek naar wat je wel verwacht hebt en kijken samen met jou naar een gepaste oplossing.


Veelgestelde vragen
Waar kan ik een klacht indienen?

Wanneer we een product of dienst niet volgens je verwachtingen leveren, lossen we dit graag met je op. De snelste manier om een klacht in te dienen is via je eigen account. Via het orderoverzicht van jouw bestelling kan je bij het product klikken op Klacht Indienen. Beschrijf zo duidelijk mogelijk wat er misgegaan is en wat je graag als oplossing ziet.

Zijn foto’s nodig om de klacht te verduidelijken? Die upload je direct in dit overzicht. Let op dat we vaak vragen om een duidelijke foto van de klacht, maar ook om ongeveer 30 stuks in waaiervorm. Zo weten wij precies wat er mis is en kunnen we jouw klacht snel in behandeling nemen.


Klantenservice
Wil je niets missen?
Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief en ontvang de laatste trends, inspiratie en de beste aanbiedingen.