Klacht indienen
In dit artikel lees je alles over:
- Klacht aanmaken
- Behandeltijd klacht
Wanneer we een product of dienst niet volgens je verwachtingen leveren, lossen we dit graag met je op. De snelste manier om een klacht in te dienen is via je eigen account. Via het orderoverzicht van jouw bestelling kan je bij het product klikken op Klacht Indienen. Beschrijf zo duidelijk mogelijk wat er misgegaan is en wat je graag als oplossing ziet.
Zijn foto’s nodig om de klacht te verduidelijken? Die upload je direct in dit overzicht. Let op dat we vaak vragen om een duidelijke foto van de klacht, maar ook om ongeveer 30 stuks in waaiervorm. Zo weten wij precies wat er mis is en kunnen we jouw klacht snel in behandeling nemen.
Klacht aanmaken
Maak direct een klacht aan of volg het stappenplan:
- Ga via onze website naar 'Mijn account'.
- Klik op 'Mijn klachten'.
- Kies voor 'Nieuwe klacht'.
- Je ontvangt direct een ontvangstbevestiging. Gemiddeld ontvang je van ons binnen één werkdag een inhoudelijke reactie.
- Stuur alvast één of meerdere duidelijke foto's. Zo kunnen we de klacht sneller afhandelen.
Kom je er niet uit met ons? De EU heeft een site opgericht voor online geschillenbeslechting: het ODR-platform.
Behandeltijd klacht
Je klacht online of via mail doorgestuurd? Wij streven om binnen 48 uur contact met je op te nemen. Je kan ons helpen door zoveel mogelijk informatie en foto’s met ons te delen. Zo kunnen wij je sneller helpen met het vinden van een passende oplossing!