In dit artikel lees je alles over:
Ja, dit is geen probleem. In de editor tonen wij nu de dubbelzijdige bedrukking. Wil je toch een enkelzijdig bedrukt product? Dan laat je pagina 2 leeg.
Helaas bewaren wij jouw document niet wanneer dit per ongeluk afgesloten wordt. Er komt een extra melding met de vraag of het scherm inderdaad gesloten moet worden. Wij behouden het design in dit geval niet.
Ja, dat kan. Log in voordat je gaat ontwerpen. Wanneer je ontwerp voor nu af is, kan je deze opslaan. Later kan je dan altijd weer in 'Mijn account' - 'Mijn ontwerpen' je ontwerp terugvinden en afmaken.
Jouw drukbestanden bewaren we twee jaar. Je vindt ze terug in 'Mijn account' onder 'Mijn bestellingen'.
Let op: wij adviseren voor extra zekerheid ook altijd zelf het drukbestand te bewaren.
Heb je via de website een bestand geüpload, maar wil je toch een ander bestand aanleveren? Dat kan tot het moment dat je bestelling de status 'In productie' heeft. Doe het volgende:
Is je order in productie? Dan kun je geen wijzigingen meer aanbrengen in je bestelling. Een order wordt direct in productie genomen zodra de betaling is voldaan of wanneer je hebt gekozen voor ‘Op Rekening’ betalen.
Je bestelling kan verschillende statussen hebben. Lees hier alles over statussen.
Bestanden kunnen worden aangeleverd met WeTranfer hoewel we liever hebben dat je aanlevert via onze site om vertraging te voorkomen.
Lukt het niet om je bestand via de website aan te leveren? Aanleveren via WeTransfer is dan de laatste optie. Stuur de link met je ordernummer naar info@drukwerkdeal.nl. Houd er rekening mee dat het een dag langer duurt jouw bestand te controleren. Ook zie je niet eerst een voorbeeld.
Ingelogd? Dan zie je aan de rechterkant de melding dat je de bestanden kan aanleveren. Lever het bestand via deze optie aan.