• Altijd de beste deal!
  • Snel, sneller, snelst!
  • Gewoon goed gedrukt
  • Alles waar inkt op kan
  • Geen gedoe
Vragen en antwoorden over jouw nieuwe Drukwerkdeal.nl-omgeving

Vragen en antwoorden over jouw nieuwe Drukwerkdeal.nl-omgeving

Welkom op jouw nieuwe Drukwerkdeal.nl! Is het nog een beetje wennen? Dat begrijpen we best. Maar zoals je misschien ziet, zijn veel van de handige functies die je van ons gewend bent gewoon gebleven. Toch kan het zijn dat je wat dingen mist, met name in je ‘Mijnaccount’-omgeving. Goed mogelijk dat je daar vragen over hebt. Op deze pagina proberen we die vragen zoveel mogelijk te beantwoorden.

Let op: heb je een vraag die je hieronder niet terugvindt? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Waarom zie ik openstaande bestellingen die ik heb geplaatst via de oude omgeving niet terug in mijn account?

Openstaande bestellingen die je hebt geplaatst via onze oude website hebben we met de overgang naar de nieuwe omgeving geannuleerd. Natuurlijk hebben we geprobeerd om alle bestellingen voor de verhuizing compleet te maken. Is dit niet gelukt voor jouw bestelling? Onze excuses daarvoor! Wil je je bestelling alsnog plaatsen? Begin dan even opnieuw. Je zult zien dat je er doorheen vliegt!

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Je bestelling is geannuleerd omdat we met de verhuizing naar de nieuwe omgeving ook ons ordersysteem hebben vervangen. Het grote aantal nog openstaande orders maakt het onmogelijk die orders handmatig te over te zetten naar de nieuwe website.

Wat gebeurt er met mijn openstaande orders?

De orders die nog openstaan op het ‘oude’ Drukwerkdeal.nl annuleren we in week 15 (6 t/m 10 april). Natuurlijk betalen we dat zo snel mogelijk terug!

Ik wil mijn oude drukbestanden opnieuw downloaden. Hoe doe ik dat?

Je oude drukbestanden zijn niet meeverhuist naar de nieuwe omgeving. We hebben al onze actieve klanten hierover de afgelopen weken geïnformeerd.

Hoe kan ik mijn oude facturen bekijken?

Je oude facturen kun je zien in je Mijn-accountomgeving onder 'Mijn facturen'. Klik vanuit daar op 'Download hier overige facturen'.

Waar kan ik mijn bestelhistorie inzien?

Je afgeronde bestellingen vind je terug in je account, onder ‘Mijn bestellingen’. Daar vind je ook alle bestellingen die je in de afgelopen twee jaar hebt geplaatst hebt via de oude website. Openstaande bestellingen hebben we inmiddels geannuleerd. Deze bestellingen vind je hier niet meer terug.

Ik heb een lopende klacht over een bestelling. Waarom vind ik deze niet meer terug?

Lopende klachten die je gemeld hebt via de oude website vind je niet meer terug in je account. Maar geen zorgen: achter de schermen zijn we hard aan de slag om een oplossing voor je te vinden. Heb je een lopende klacht en wil je weten wat de status daarvan is? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Jullie hebben me een herdruk toegezegd naar aanleiding van een klacht over een bestelling. Waar vind ik deze?

Herdrukken die we doen na 3 april vind je terug in je account, onder ‘Mijn bestellingen’. Lopende herdrukken vind je niet meer terug: deze hebben we voor 3 april allemaal afgehandeld.

Ik heb een kortingscode die ik wil gebruiken. Hoe doe ik dat?

Het is nog niet mogelijk om een kortingscode in te geven bij het afrekenen van je bestelling. Heb je een kortingscode die je direct wil verzilveren? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Waarom zie ik jullie FSC-certificering niet meer terug in de nieuwe omgeving?

Op dit moment is het niet mogelijk om onze FSC-certificering te tonen op je facturen. Het kunnen tonen van een keurmerk op je factuur is een harde eis vanuit het FSC. Zodra we het keurmerk weer kunnen laten zien op je facturen vind je deze ook weer terug bij alle FSC-gecertificeerde producten in onze shop.

Persoonlijk advies
088-8855222
Klantenservice