Facturen

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

De factuur sturen we je per e-mail op nadat de betaling voltooid is. Onze pakketten versturen wij altijd blanco. Dit wil zeggen dat wij geen papieren factuur toevoegen aan het pakket.


Overzicht facturen

Al jouw facturen vind je terug in Mijn Account > Mijn Facturen of bij je bestelling. Zoek je een factuur voor april 2020? Deze vind je hier terug.


Factuurgegevens wijzigen

  1. Ga naar Mijn account > Mijn facturen.
  2. Klik op “Wijzig tenaamstelling” bij de factuur die je wilt wijzigen. Hier kan je ook een btw-nummer of PO-nummer toevoegen of wijzigen.
  3. Wijzig je factuurgegevens in het volgende scherm of voeg nieuwe gegevens toe.
  4. Wijzig eventueel ook je factuuradres. Klik hiervoor op de knop “Factuuradres wijzigen”. Kies uit je bestaande factuuradressen met de knop “Adres selecteren” of maak een nieuw factuuradres aan met de knop “Nieuw adres aanmaken”. Vul het factuuradres in en klik op de knop “Adres selecteren”.
  5. Je bent bijna klaar! Geef je verzoek voor wijzigingen door met de knop “Wijzig tenaamstelling”. Onze afdeling Financiën neemt je aanvraag in behandeling.
  6. Je verzoek wordt in behandeling genomen.

Wil je de factuur wijzigen van een geplaatste bestelling?

Dit kan tot het moment dat je pakket verzonden is.


Heb je al een factuur gekregen, maar wil je alsnog iets wijzigen?

Dan kun je het beste reageren op de originele e-mail waarmee we je de factuur stuurden. Je kan ook een mail sturen naar administratie@drukwerkdeal.nl onder vermelding van het bestelnummer, factuurnummer en de gewenste wijziging.

Drie mogelijke statussen

  • Wijziging tenaamstelling in behandeling: Deze tekst staat onder je betaalstatus. Ons financiële team neemt je aanvraag in behandeling.
  • Verzoek geaccepteerd: De betaalstatus van je factuur wijzigt in Factuur gecrediteerd. Binnen 3 uur na wijziging van deze status vind je hier ook je creditfactuur en je nieuwe factuur.
  • Verzoek afgewezen: Je ziet geen tekst onder de betaalstatus. We sturen je een e-mail waarom het verzoek is afgewezen. Ontbreken er gegevens? Met bovenstaande stappen opnieuw kan je een nieuw verzoek indienen voor het wijzigen van je tenaamstelling.

Postbus als factuuradres

Ook een postbus kun je invoeren in je adresboek.

Let op: pakketten bezorgen wij niet op een postbusadres. Controleer dus altijd goed dat je geen postbus opgeeft als afleveradres.

Terug naar Betalen

Klantenservice
Telefonisch bereikbaar tot 18:30 uur, vrijdags tot 17:30 uurBekijk openingstijden
Wil je niets missen?
Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief en ontvang de laatste trends, inspiratie en de beste aanbiedingen.