Offerte wijzigen

Heb je het drukwerk toch net iets anders in gedachten? Geef je wijziging door via e-mail. Doe dit door te reageren op de e-mail waarbij de offerte zit. Je krijgt dan een nieuwe, aangepaste offerte.


Veelgestelde vragen
Hoe bestel ik een deel van de offerte?

Eén of meerdere onderdelen uit je offerte bestellen? Dat doe je zo:

  1. Log in op onze website en ga naar ‘Mijn account’.
  2. Kies vervolgens voor ‘Mijn offertes’.
  3. Klik op het winkelwagen.
  4. Vink het product aan dat je wilt. Dit product zit nu in je winkelwagen.
Hoe geef ik akkoord op een offerte?

Blij met je offerte en wil je bestellen? Kies in 'Mijn account' voor 'Mijn offertes'. Plaats hier de offerte in je winkelwagen. Daar kun je de producten verwijderen die je niet nodig hebt en eventuele extra producten toevoegen.

Een uitgebrachte offerte is vier weken geldig. Is de termijn verlopen, maar wil je deze offerte nog wel gebruiken? Stuur dan een mail naar info@drukwerkdeal.nl. Vermeld het offertenummer in je bericht.

Hoe lang blijft een offerte geldig?

Een offerte is vier weken geldig. Is de termijn verlopen? Dan kunnen we de offerte opnieuw uitbrengen voor je.

Mail ons via info@drukwerkdeal.nl en vermeld hierin het offertenummer. Wil je dit persoonlijk bespreken? Bel dan 088-88 55 222.


Klantenservice
Wil je niets missen?
Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief en ontvang de laatste trends, inspiratie en de beste aanbiedingen.