Kan ik mijn factuur opnieuw ontvangen?

Ja, dat kan. Al je facturen vind je terug in 'Mijn account' bij 'Mijn facturen'.

Kan je niet inloggen, maar ben jij wel degene die de betalingen verricht binnen het bedrijf? Neem dan even contact met ons op.

Is jouw order nog niet verzonden? De factuur wordt pas gegenereerd nadat de order verzonden is.


Veelgestelde vragen
Waar kan ik mijn factuur vinden in mijn account?

De factuur van jouw order maken we op het moment dat we je complete order verzonden hebben. De factuur sturen we je per mail op, maar je kan hem ook terugvinden via Mijn Account > Mijn Facturen of bij je bestelling.

Kan je de factuur niet vinden in onder Mijn Facturen? Check dan even of de datum goed staat. Standaard vertonen we in je account niet alle facturen, maar alleen van een bepaalde periode.

Kun je je factuur dan nog niet terugvinden? Neem dan contact op met onze klantenservice of vraag je factuur op via administratie@drukwerkdeal.nl.


Klantenservice
Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief.