Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heeft je order nog niet de status 'In productie' of ´Verzonden´? Dan kun je nog annuleren.

Dit doe je zo:

  • Log in op 'Mijn account' en ga naar 'Mijn bestellingen'
  • Open de betreffende order door er op te klikken
  • Wanneer je in jouw order meerdere artikelen hebt besteld, kun je deze per stuk annuleren -> onder het betreffende artikel staat een knop ‘Product annuleren’
  • Wanneer je de hele order in één keer wilt annuleren, dan kan dat helemaal onderaan de order pagina, door op de knop ‘Bestelling annuleren’ te klikken

Je status van je order of artikel is nu gewijzigd naar ‘Geannuleerd’

Bestelling annuleren

Let op: annuleren is alleen mogelijk wanneer je bestelling nog niet in productie is gegaan. Wanneer je je order hebt betaald en je bestanden hebt aangeleverd gaat je order direct in productie.


Veelgestelde vragen
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Krijg je geld van ons terug? Per betaalmethode kan de tijd tot het terugbetalen verschillen.

Heb je betaald met iDeal, PayPal of creditcard?

Je terugbetaling wordt op dezelfde dag gestort.

Heb je betaald met een bankoverschrijving?

We verzamelen de terugbetalingen die via de bank lopen en verwerken deze eenmaal per week.

Hoe je ook betaald hebt, je hoeft zelf verder niets meer te doen. Alle gegevens die we nodig hebben om je terugbetaling te doen, hebben we.


Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief.