Bestelling wijzigen of annuleren

In dit artikel lees je alles over:


(Herhaal-)bestelling wijzigen

Of de gewenste wijziging nog mogelijk is, hangt af van de status van je bestelling (zie tabel). Wanneer je bestelling nog niet in productie is genomen kun je de bestelling nog wijzigen. Dit kun je heel gemakkelijk zelf regelen in jouw account:

  • Ga naar 'Mijn account'
  • Ga naar 'Mijn bestellingen'
  • Ga naar de bestelling welke je wil wijzigen
  • Wijzig de bestelling met de knop ‘Wijzig product’
WijzigingenTot status bestelling
AnnulerenIn productie
BestandIn productie
BetaalwijzeIn productie
ReferentieVerzonden
PO-nummerVerzonden
FactuuradresVerzonden
AfleveradresVerzonden

Bestelling annuleren

Heeft je order nog niet de status 'In productie' of ´Verzonden´? Dan kun je nog annuleren.

Dit doe je zo:

  1. Log in op 'Mijn account' en ga naar 'Mijn bestellingen'
  2. Open de betreffende order door er op te klikken
  3. Wanneer je in jouw order meerdere artikelen hebt besteld, kun je deze per stuk annuleren -> onder het betreffende artikel staat een knop ‘Product annuleren’
  4. Wanneer je de hele order in één keer wilt annuleren, dan kan dat helemaal onderaan de order pagina, door op de knop ‘Bestelling annuleren’ te klikken

Je status van je order of artikel is nu gewijzigd naar ‘Geannuleerd’

Let op: annuleren is alleen mogelijk wanneer je bestelling nog niet in productie is gegaan. Wanneer je je order hebt betaald en je bestanden hebt aangeleverd gaat je order direct in productie.

Bestelling annuleren


Terugbetaling bij annulering

Heb je je bestelling geannuleerd nadat je al hebt betaald? Dan krijg je het betaalde bedrag vanzelf terug.

Hoe lang duurt dat?

We verwerken een terugbetaling meestal binnen 3 tot 5 werkdagen nadat je annulering is bevestigd. Afhankelijk van je betaalmethode kan het iets langer duren voordat het bedrag weer op je rekening staat.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

We storten het bedrag altijd terug via dezelfde betaalmethode die je bij het bestellen hebt gebruikt. Heb je met iDEAL betaald, dan krijg je het bedrag terug op dezelfde rekening. Heb je met creditcard betaald, dan wordt het bedrag daarop teruggestort.

Nog niet betaald?

Als je je bestelling annuleert vóórdat je hebt betaald, hoef je natuurlijk niks te doen. Je hebt dan niet betaald, dus er is dan ook geen terugbetaling nodig.

Heb je na 7 werkdagen nog niets ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice, we kijken het direct voor je na.

Terug naar Bestellen