Terug naar de overzichtspagina
  1. >
    Service & contact
  2. Formaten
  3. Producten
  4. Materialen
  5. Afwerking
  6. Bestellen
  7. Aanleveren
  8. Productie & Levering
  9. Betalen
  10. >
    Mijn account

Contact

De chat is niet beschikbaar

Binnen 24 uur reactie (tijdens werkdagen)

Offerte aanvragen

Wanneer je naar de productpagina gaat van het product dat je wilt bestellen, selecteer je de specificaties die jij nodig hebt. Onderaan de streep verschijnt dan een tabel met een prijs en een levertijd. Kun je jouw product niet vinden, of kun je het wel vinden maar niet met de juiste specificaties? Dan kun je het beste een offerte aanvragen.

Een offerte vraag je het snelst aan via deze link. Vul hier je gewenste specificaties in. Onze salesmedewerkers geven je binnen 3 werkdagen reactie op je aanvraag. De offerte zetten zij klaar in je account waar jij hem kunt accorderen.


Veelgestelde vragen
Hoe geef ik akkoord op een offerte?

Blij met je offerte en wil je bestellen? Kies in 'Mijn account' voor 'Mijn offertes'. Plaats hier de offerte in je winkelwagen. Daar kun je de producten verwijderen die je niet nodig hebt en eventuele extra producten toevoegen.

Een uitgebrachte offerte is vier weken geldig. Is de termijn verlopen, maar wil je deze offerte nog wel gebruiken? Stuur dan een mail naar info@drukwerkdeal.nl. Vermeld het offertenummer in je bericht.

Hoe lang blijft een offerte geldig?

Een offerte is vier weken geldig. Is de termijn verlopen? Dan kunnen we de offerte opnieuw uitbrengen voor je.

Mail ons via info@drukwerkdeal.nl en vermeld hierin het offertenummer. Wil je dit persoonlijk bespreken? Bel dan 088-88 55 222.

Hoe bestel ik een deel van de offerte?

Eén of meerdere onderdelen uit je offerte bestellen? Dat doe je zo:

  1. Log in op onze website en ga naar ‘Mijn account’.
  2. Kies vervolgens voor ‘Mijn offertes’.
  3. Klik op het winkelwagen.
  4. Vink het product aan dat je wilt. Dit product zit nu in je winkelwagen.
Ik heb een offerte gehad maar wil pas later bestellen. Kan ik ‘m verlengen?

Ja, overleg dan even met degene die de offerte voor je gemaakt en ondertekend heeft.

Weet je bij aanvraag al dat je de offerte later wilt gebruiken dan de termijn van vier weken, geef dit dan ook door. Doe dit ook als je je offerte meerdere keren per jaar wilt gebruiken. Dan houden we daar rekening mee.

Ik kan mijn order niet herhalen, wat nu?

Kwam de vorige bestelling voort uit een offerte?

Ga naar 'Mijn offertes' en plaats je product in de winkelwagen. Als de offerte ouder is dan een maand, kan je een nieuwe offerte aanvragen.

Kwam je vorige bestelling niet voort uit een offerte?

Orders die geplaatst zijn voor april 2020 kunnen niet herhaald worden. Plaats deze bestelling dan eenmalig opnieuw via de website. Daarna is het weer mogelijk deze order te herhalen via ‘Mijn bestellingen’.

Offerte wijzigen

Heb je het drukwerk toch net iets anders in gedachten? Geef je wijziging door via e-mail. Doe dit door te reageren op de e-mail waarbij de offerte zit. Je krijgt dan een nieuwe, aangepaste offerte.


Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief.