Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wanneer kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Of de gewenste wijziging nog mogelijk is, hangt af van de status van je bestelling (zie tabel).

Wijzingen Tot status bestelling
Annuleren In productie
Bestand In productie
Betaalwijze In productie
Referentie Verzonden
PO-nummer Verzonden
Factuuradres Verzonden
Afleveradres Verzonden

Veelgestelde vragen
Hoe wijzig ik de betaalmethode?

Wanneer je bestelling nog niet in productie is genomen, en er nog geen betaling is ontvangen, kun je de betaalmethode wijzigen. Dit kun je heel gemakkelijk zelf regelen in jouw account:

  • Ga naar 'Mijn account'
  • Ga naar 'Mijn bestellingen'
  • Ga naar de order waarvoor je de betaalwijze wil veranderen
  • Verander je betaling bij ‘Betaalmethode wijzigen’

Let op: het is niet mogelijk om de betaalmethode te wijzigen naar ‘Doorlopende machtiging’ wanneer de bestelling al is geplaatst en een bestelnummer heeft.

Hoe wijzig ik het afleveradres?

Dit pas je zelf eenvoudig aan in je account op Drukwerkdeal.nl.

  • Log in.
  • Klik op 'Mijn account' en ga naar 'Mijn bestellingen'.
  • Klik op de bestelling waarvan je het afleveradres wil wijzigen.
  • Klik op 'Afleveradres wijzigen'. Hier kun je een ander aleveradres kiezen of een nieuw afleveradres toevoegen.

LET OP! Heeft je order de status 'Verzonden'? Dan kun je het afleveradres niet meer wijzigen.

Je kan je afleveradres niet wijzigen naar een adres in een ander land (bijvoorbeeld: je bestelling staat oorspronkelijk op een afleveradres in Nederland en je wil dit wijzigen naar een afleveradres in België).

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

Om je e-mailadres te wijzigen op Drukwerkdeal.nl, log je eerst in. Klik op 'Mijn account' en daarna op 'Mijn gegevens'.

Hier kun je je gegevens en dus ook je e-mailadres aanpassen. Pas je e-mailadres aan, klik op 'Gegevens opslaan' en je e-mailadres is gewijzigd!

Hoe wijzig ik PO-nummer of referentie?

Je kan na het plaatsen van een bestelling een PO-nummer of referentie toevoegen aan je bestelling. Dit kan als de order is geplaatst bij ‘Mijn bestellingen’ onder de statusbalk van de bestelling. Wanneer de order is verzonden, is dit niet meer mogelijk.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Je kan al je gegevens aanpassen in ‘Mijn account’ bij ‘Mijn gegevens’. Hier kan je contactgegevens en het mailadres waarmee je wilt inloggen aanpassen.

Wil je het factuur- of afleveradres aanpassen? Dan kan je dit doen via ‘Mijn adresboek’.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heeft je order nog niet de status 'In productie' of ´Verzonden´? Dan kun je nog annuleren.

Dit doe je zo:

  • Log in op 'Mijn account' en ga naar 'Mijn bestellingen'
  • Open de betreffende order door er op te klikken
  • Wanneer je in jouw order meerdere artikelen hebt besteld, kun je deze per stuk annuleren -> onder het betreffende artikel staat een knop ‘Product annuleren’
  • Wanneer je de hele order in één keer wilt annuleren, dan kan dat helemaal onderaan de order pagina, door op de knop ‘Bestelling annuleren’ te klikken

Je status van je order of artikel is nu gewijzigd naar ‘Geannuleerd’

Bestelling annuleren

Let op: annuleren is alleen mogelijk wanneer je bestelling nog niet in productie is gegaan. Wanneer je je order hebt betaald en je bestanden hebt aangeleverd gaat je order direct in productie.


Gerelateerde artikelen

Klantenservice
Wil je niets missen?
Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief en ontvang de laatste trends, inspiratie en de beste aanbiedingen.