
5 manieren waarop Landal GreenParks buitenreclame inzet: “Het moet vooral snel en makkelijk zijn”
Ruim 85 vakantieparken in negen landen waar jaarlijks bijna drie miljoen gasten goed zijn 14,5 miljoen overnachtingen: bij Landal GreenParks is het goed vakantievieren. En om te zorgen dat al die gasten precies weten waar ze aan toe zijn, zet de vakantiereus heel wat buitenreclame in. Daar praten we over met teamlead traffic & production Vivienne van Leeuwen en Patricia van der Eijk, teamlead parkcommunicatie.
“Er is veel vernieuwing op de parken. Bijvoorbeeld nieuwe parkshops: complete supermarkten waar beleving heel belangrijk is”, vertelt Vivienne. “Maar de vernieuwing van de interieurs van de bungalows en restaurants is ook een project.” Patricia: “Tijdens zo’n traject ontwikkelen we veel communicatie over onder andere de verbouwing. Denk aan verwijzingen naar tijdelijke winkels of restaurants. Maar ook na een verbouwing zorgen we ervoor dat alle communicatie op het park weer vernieuwd is”.
1. Spandoeken met en zonder steigerframe
2. Dibond plaatmateriaal
3. Canvasdoeken
4. Roll-up banners
5. Spandoeken met blockout
“Kijk, het moet vooral snel en makkelijk zijn”, legt Vivienne uit. “En omdat het online allemaal goed en makkelijk werkt, bestel ik bij Drukwerkdeal.nl. Er moet veel gecommuniceerd worden bij ons op de parken. Ze willen het allemaal gisteren hebben, en de kwaliteit moet ook super zijn. Via jullie systeem gaat dat gewoon supermakkelijk. Ik weet precies wanneer het wordt geleverd, en tegen welke prijs”.

Knalt dagelijks keiharde copy uit zijn toetsenbord. Produceert rotsvaste content. En creëert concepten die grijpen, voor Drukwerkdeal.nl.
Lees meer van Jan Jaap Holdijk