
Met marketing bereiken we onze klanten, elke dag weer.
Bij Drukwerkdeal werken we met mooie materialen en bieden we onze klanten graag een zo breed mogelijke keus in formaat, kleur en afwerking. Maar aan onze producten zie je niet meteen dat het van Drukwerkdeal is. Marketing is daarom essentieel om te laten zien wie wij zijn.
Onze marketingafdeling zorgt ervoor dat heel Nederland (en België) ons ziet en onthoudt… en hopelijk van ons gaat houden. Onze marketeers bedenken toffe campagnes. Maken content die blijft hangen bij onze klanten. En plaatsen advertenties die precies op het juiste moment zichtbaar zijn voor ons publiek.
Dat doen we samen met SEO- en SEA-specialisten, tekstschrijvers, designers, filmmakers en strategen. Iedereen brengt z’n eigen talent mee. En als we al onze krachten combineren, wordt het pas echt awesome!
Wist je dat...
- onze marketingcampagnes vaak beginnen met een gek idee op een whiteboard en eindigden op een billboard?
- onze marketingafdeling bestaat uit een Brand- en een Performance-team?
- we al onze campagnes en branding zelf bedenken en uitwerken?
- we continu schakelen tussen creatieve brainstorms en scherpe data-analyses?
- we werken aan twee merken: Drukwerkdeal én ons Belgische zusje Printdeal.be?
- de beste ideeën ontstaan tijdens een potje Mario Kart in de gameroom?


Wat we doen, en vooral: hoe we dat doen
Marketing bij Drukwerkdeal? Dat is teamwork met karakter. We bouwen aan onze merken in Nederland en België. En zorgen dat we opvallen in een markt waar het tempo hoog ligt en iedereen om aandacht vecht.
We hebben verschillende teams. Elk met z’n eigen specialisme. En samen zorgen we ervoor dat onze doelgroep ons weet te vinden.
Brandteam: ons gezicht naar buiten
Ons marketingteam bedenkt campagnes, schrijft teksten, maakt films en zorgt voor beelden die onze klanten bijblijven. Stockfoto’s? Nee dank je, liever maken we het zelf. Want creativiteit en talent onderscheiden ons van onze concurrenten. Zo bouwen we aan een band met onze klanten en aan een merk dat blijft hangen.
Performance-team: slim zichtbaar zijn
Als onze klanten zoeken naar drukwerk, willen we bovenaan de zoekresultaten staan. Maar het draait vooral om een goede inzet van onze kanalen. En daar zorgen we als Performance-team voor. We werken met data, zoekwoorden en slimme systemen. Ze testen, tweaken en verbeteren non-stop. Alles om de juiste mensen op het juiste moment naar onze webshop te krijgen.
Waarom het werkt? Omdat we het samen doen
Een goed idee is mooi. Maar zonder timing, beeld of uitvoering blijft het een goed idee. Daarom zoeken we elkaar op, denken we mee en bouwen we samen aan marketing die werkt. Die je voelt. En die mensen verbindt met Drukwerkdeal.
Collega aan het woord: Lisette Steenkamp
"Wat mijn werk bij Drukwerkdeal zo leuk maakt? De veelzijdigheid en uitdaging die het met zich meebrengt. Geen dag is hetzelfde: van het ontwikkelen van proposities tot het hands-on bijsturen van commerciële resultaten. Die combinatie van strategisch denken en snel schakelen maakt het werk dynamisch en afwisselend.Daarnaast werk ik samen met veel verschillende collega’s binnen het bedrijf.
Ik ben betrokken bij uiteenlopende projecten en schakel met diverse teams en disciplines. Dat zorgt niet alleen voor afwisseling, maar ook volop voor leermogelijkheden.En wat dit alles nog leuker maakt? De collega’s. Vanaf dag één voelde ik me welkom. Iedereen staat open om je wegwijs te maken en helpt je graag verder. Naast hard werken is er ook zeker ruimte voor gezelligheid. Tussen alle meetings door een potje tafeltennis? Geen probleem! Bij Drukwerkdeal kan het allemaal, en dat is wat het werken hier zo leuk maakt."

Jouw eerste stappen bij Drukwerkdeal
Word jij onze nieuwe collega? Dan ga je aan de slag bij de marktleider in online B2B-drukwerk, in zowel Nederland als België. Natuurlijk zorgen we dat je goed van start gaat. Dit kun je verwachten van je inwerkperiode:

1. Ontmoet je collega's
Maak kennis met je team en de andere afdelingen. Je collega’s helpen je op weg, je kijkt mee met je collega’s en je ontdekt hoe iedereen z’n eigen bijdrage levert aan het grotere verhaal van Drukwerkdeal.

2. Onboarding
Tijdens de introductiedag met andere nieuwe collega’s leer je Drukwerkdeal als bedrijf kennen. Via een online training krijg je algemene informatie over onze afdelingen, systemen en hoe je praktische zaken regelt.

3. Inwerkperiode
Je leert steeds meer mensen kennen binnen én buiten de afdeling. Je weet wie je waarvoor moet hebben, welke systemen je moet gebruiken en krijgt de ruimte om jouw talent in te zetten. Voor je het weet ben jij degene die de nieuwe collega wegwijs maakt.

4. Je gaat aan de slag
Je leert steeds meer mensen kennen binnen én buiten de afdeling. Je weet wie je waarvoor moet hebben, welke systemen je moet gebruiken en krijgt de ruimte om jouw talent in te zetten. Voor je het weet ben jij degene die de nieuwe collega wegwijs maakt.




