Terug naar de overzichtspagina
  1. >
    Service & contact
  2. Formaten
  3. Producten
  4. Materialen
  5. Afwerking
  6. Bestellen
  7. Aanleveren
  8. Productie & Levering
  9. Betalen
  10. >
    Mijn account

Contact

De chat is niet beschikbaar

Binnen 24 uur reactie (tijdens werkdagen)

Kan ik een andere oplage bestellen dan waarvoor ik kan kiezen op de productpagina?

De minimale oplage op de website, is de kleinst mogelijke oplage van dat product. We kunnen wel een hogere oplage leveren of in andere aantallen.

Drukwerk dat offset gedrukt wordt, leveren we in vaste staffels. Dit wordt namelijk in combinatiedruk gedrukt. Dat betekent dat jouw bestanden op een drukplaat worden gezet met bestanden van andere klanten. Zo deel je de opstartkosten met andere klanten, en houden we de prijzen laag. Je kunt natuurlijk afwijken van de vaste aantallen, maar dan betaal je hoogstwaarschijnlijk de prijs voor de eerstvolgende staffel.

Voor digitaal drukwerk geldt dit niet en kunnen we makkelijker afwijken van de vaste staffels op de website.

Een andere oplage kun je het beste aanvragen via een offerte.


Veelgestelde vragen
Hoe geef ik akkoord op een offerte?

Blij met je offerte en wil je bestellen? Kies in 'Mijn account' voor 'Mijn offertes'. Plaats hier de offerte in je winkelwagen. Daar kun je de producten verwijderen die je niet nodig hebt en eventuele extra producten toevoegen.

Een uitgebrachte offerte is vier weken geldig. Is de termijn verlopen, maar wil je deze offerte nog wel gebruiken? Stuur dan een mail naar info@drukwerkdeal.nl. Vermeld het offertenummer in je bericht.

Hoe lang blijft een offerte geldig?

Een offerte is vier weken geldig. Is de termijn verlopen? Dan kunnen we de offerte opnieuw uitbrengen voor je.

Mail ons via info@drukwerkdeal.nl en vermeld hierin het offertenummer. Wil je dit persoonlijk bespreken? Bel dan 088-88 55 222.


Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief.