
[DWD Facts] Stand out met je beursstand!
Het beursseizoen is dé gelegenheid om je product in de schijnwerpers te zetten. Je beursstand is je visitekaartje. Maar het organiseren van een beurs is geen makkelijke opgave. Er moeten duizend-en-één dingen geregeld worden. Denk aan eenvoudige taken zoals maaltijden, maar ook de meer tijdrovende dingen: je doelstellingen bepalen en een draaiboek opstellen. Met behulp van onze checklist is het organiseren van jouw beursaanwezigheid een fluitje van een cent!
Wat je moet weten voor een succesvolle beurs
Zorg voor een knallende beurspresentatie
Wat wil je op een beurs vol concurrenten? Opvallen! Blaas ze omver met een fantastische presentatie. Zorg er allereerst voor dat je drukwerk in orde is. Denk groot en kleurrijk! Leg knallende flyers neer op strategische plekken, hang een enorm spandoek, op en ga voor een opvallende roll-up banner. Bevestig een banier aan de wand of val op tussen de menigte met je eigen stoepbord. Allemaal in jouw huisstijl, zodat je bezoekers je herkennen.
Vergeet je goodiebag niet
Als de beursgangers de deur uitlopen wil je natuurlijk dat ze je onthouden. Deel goodiebags uit. Vul de goodiebag met originele goodies, passend bij je doelgroep. Voorzie de goodies van je logo, en je maakt het je potentiële klanten moeilijk je nog te vergeten!
Moniek is copywriter. Ze schrijft de sterren van de hemel, de rook uit het toetsenbord en houdt van cheeseburgers zonder burger.
Lees meer van Moniek van Bussel